Thursday, March 3, 2011

Pembonceng Motorsikal....

Dah hampir sebulan aku jd pembonceng motorsikal sejati....dh hampir sebulan gak rutin harian suami aku sebelum ke tempat keje die akan anta aku dlu...kesian suami aku...dlu pembonceng die xla seberat mana tp sekarang berat dh bertambah berganda2...hehehehehe...al-maklumla aku dh berbadan dua...xlama lagi kite bonceng ber tiga lak ye bang...

Sebenarnye aku bknnye xblh nk drive keta sendiri ke tempat keje tp xtau penyakit ape la yg serang sampai jd semalas ni...jarak rumah ke tempat keje cuma 10 minit je amek masa utk drive...tp alasan aku beri kt suami aku rasa2 nya mmg agak kukuh :

1) belum dpt sticker keta utk masuk wisma lg
2) terpaksa kuar awal pagi semata2 utk cari parking...kalo lewat xdpt parking
3) jalan kt kawasan skolah tutup dr jam 7 pagi hingga 8 pagi jd aku terpaksa pusing ke jalan lain yg lebih jauh utk sampai ke tempat keje
4) suami aku trime je sume alasan ni utk mengelakkan die pening kepala memikirkan masalah aku..heheheheheehe

Ramai gak tertanya2 "eh, blh lg ke naik motor ngan perut dh boyot tu"...hehehehe...mampu lg kak...mgkin sebulan 2 lagi aku pk sekali lg la pasal ni...hehehehehehe

3 comments:

  1. Assalammualaikum...

    bleh sy dapatkan email add awak.. nak bertanya ttg soal selidik one malaysia... plzzz... TQ

    ataupun email kat sy di

    herda_fm@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. wslm...email add : ct_redrossysmile@yahoo.com

    ReplyDelete