Wednesday, June 9, 2010

Mimpi..

Pagi tadi mase melangkah nk kuar umah suami aku mengadu..."malam tadi abg mimpi arwah adik abg"...hmmm...aku xpernah kenal arwah adik suami aku...tp aku tau yg arwah meninggal dlm kemalangan jalan raya kat kampung dia tahun 2006...mase tu aku wat part time DJ kat tempat kerja suami aku (zaman2 memula berkenalan)...masih segar dalam ingatan aku mase arwah meninggal, isterinya sedang mengandungkan anak sulung yang baru 4 bulan usia dlm kandungan...sedih sgt...hmmmm..."mase abg mimpi tu die ada ckp ape2 x"...tanye aku...sbb aku teringat kate2 org tua kalo kita mimpikan org yang dh meninggal mungkin tu petanda kita TERLUPAKAN dia...betul ke ? wallahuallam...yang aku mampu sedapkan hati suami aku cuma, mgkin arwah rindukan abg...selepas solat nanti kena byk kan sedekahkan Al-Fatihah...sedekahkan Yassin untuk arwah supaya tenang 'di sana'...

No comments:

Post a Comment