Monday, February 21, 2011

Merasa gak ye...

Hmmm....arini baru sempat update blog...sejak keje di tempat baru, aku rase aku dh mula jd wanita 'gile keje' cam zaman keje swasta dulu...wah3...i like...sekurang2 nye xmerasa masa cepat je berlalu...tgk2 jam dh masuk waktu balik...okehhh..kite tinggalkan jap hal ofis.. sbb skrg keje aku utk hari ni dh settle..skrg masa tunggu suami aku dtg jemput balik umah...

Hmmm...hari ni 20 Februari 2011...dh masuk 6 bulan 4 hari dh kandungan aku ni...kalau diikutkan aku dh mula rasa denyutan baby masa usia kandungan aku 4 bulan lebih lg...tp tiap kali suami aku letak tangan kt perut ni, die ckp xdpt rasa pn denyutan tu...hmm....namun malam semalam aku rasa denyutan yg sedikit kuat dr biasa...terus aku tarik tangan suami aku...aku lekapkan pd perut ni...yeeee !!! suami aku senyum....die senyum lebar..." syg, abg dpt rasa..baby kite aktif ye "...hehehehehehehe....tp malam tadi xtau nape...jam dh menunjukkan 12.30 tgh malam...tp perut aku tetibe rasa lapar...diiringi ngan denyutan kuat kt dalam perut ni mgkin baby aku pn lapar...haih...disebabkan umah aku 2 tingkat maka teramatlah malas utk aku turun ke dapur amek makanan...heee...yee...suami aku...jd suami aku la mangse nye...sblm die turun ke dapur sempat lg die lekapkan tangan kt perut aku..." tido la...tido la...td kan ibu dh makan...xkan la lapar lg...."...die bercakap ngan baby aku lam perut ni...keh3...lucu betul..dengan sebalang biskut mery ngan segelas susu segar dihidangkan utk aku yg sedang bermalasan kt atas katil...hehehehhee...makasheh ye bang..burppp !!!! kenyang gak akhir nye...

Hmmmm....xlama lg mgkin baby dlm perut ni akan makin aktif....belum lg rasa die bergerak...syukur...aku dpt merasa pengalaman mengandung....tuhan bagi aku anugerah yg xternilai...akan ku jaga sebaik mungkin...alhamdulillah...

p/s : ni entri semalam...tp hari ni baru dpt post sbb smlm internet problem..heheheheheh

No comments:

Post a Comment