Thursday, February 24, 2011

Ulang tahun ke 26...


Alhamdulillah...syukur kepada Allah s.w.t. aku masih mampu untuk bernafas & menikmati hidup ni di usia 26 tahun...usia sudah bertambah setahun...menginjak ke alam dewasa dalam keadaan yang cukup membahagiakan aku....menikmati hidup bersama suami, keluarga & kampung halaman tercinta...indah & cukup indah...

Kepada suami tercinta...terima kasih bang, time kasih utk menjadi lelaki terbaik dalam idup syg...teringat ulang tahun syg tahun lepas...sepotong kek keju yg amat bermakna dlm idup syg...penghargaan berbintang2 syg anugerah kan utkmu...tahun ni ucapan hari lahir pertama dtg dr bibir mu...kek keju utk syg x lg sekeping tetapi sebiji kek keju...time kasih bang...akan syg setia & jaga cinta ini hingga ujung nyawa..

Kepada keluarga...terima kasih byk2 ma & abah...masih hangat kucupan di dahi dari ma tersayang pd petang 22hb Februari..."maaf, ma terlupe hari ni hari jadi anak ma"...

kepada abah tersayang yg xjemu2 melayan karenah ku wlpn dh berusia 26 tahun tetapi mgkin pd diri abah, yea masih seperti anak kecil mu dulu...hehehehehehe...anak manja...

kepada kakak tersayang, ucapan hari lahir dari mu selalu ku tunggu...dan selalu aku terima di hari lahir ku...u're the great sister in dis world

kepada adik aku...time kasih sbb tlg g beli satay pd petang besday kak yea..hehehehehehe...bile la nk lekat kt umah adik kak yea sorg ni...tp wlcmnpun, hafiz adik kak yea dunia akhirat tiada tukar ganti...love u my brother...

kepada baby ibu dlm perut ni...hehehehhe...jgn byk ragam tau...kalo ibu lmbt sarapan tu sbb byk keje..ehehehehe...lapar cket je dh rasa denyut2 tendangan dh...

kepada rakan2..time kasih atas ucapan...time kasih atas ingatan...

Alhamdulillah....aku dikelilingi insan2 yg syg pd diri aku ni....kekalkanlah kebahagiaan ini smpai akhir hayat aku...panjang kan lah usia insan2 tersayang aku...murahkanlah rezeki mereka..amin...

No comments:

Post a Comment