Sunday, October 4, 2009

Kusut....


Hari ni baru masuk ofis...jadi dah 2 hari aku x update blog..almaklumla kat rumah xde internet...harapkan ofis jela...eheh...pinjam karen sikit ye boss !!!...lagi sebulan lebih untuk aku melangkah ke alam baru...tapi makin hari makin banyak persiapan yang aku rasakan blm selesai...makin bertambah kusut difikiran aku memikirkan pelbagai perkara yang terjadi seakan2 mahu melemahkan semangat aku.....dari hal rumah sewa yang ingin aku diami sehingga hal blm beli selendang untuk hari bersanding aku nanti pun boleh jadi isu gak...mana x nya...yang pasal rumah sewa tu aku dh bersemangat nak pindah ke rumah sewa baru siap dh beli perabut dah...awal2 dulu tuan nye rumah tu bgtau cuma tinggal nk pasang marmar ngan tunggu kelulusan pihak TNB je lagi...haih xkan tunggu kelulusan TNB sampai 2 bulan lamanya elektrik blm ada lagi...aku dh mula gelabah dah ni...sbb berkenaan sewa rumah tu, kawan aku yang jadi org tengah..siap dh bg jaminan lg yang aku akan dapat rumah tu...ni ada lagi bersisa sebulan lebih sempat ke siap sblm aku kawen ni....pening dh kepala...nak cari rumah sewa lain nak cari kat mana...bkn kenal sapa2 pun kat sini...lagi2 dkt dengan bandar lagi la mahal sewanya...xpe xpe...aku bg tempoh sampai tgh bulan ni kalau mcm xde ape2 gak lagi...nak xnak kena cari rumah lain gak la...


Bila tarikh dh semakin hampir ni, mcm2 la hal nya...aku lak jadi makin sensitif...xblh  tunang aku tersalah cakap cket...cpt je nak merajuk...nak terasa hati...haih pesal ni...dugaan ni kot...sabar banyak2 wahai hati ku...jangan kau lemah lagi...

No comments:

Post a Comment