Wednesday, May 26, 2010

kuey tiaw kantonis dari suami aku...

Hari ni genap hari ke 4 aku xmakan nasi...kononnya nak berdiet...makanan lain masih dlm santapan aku kecuali nasi...xtau la berjaya ke utk aku kembalikan bentuk badan aku yg dulu...chaiiyyyokkkkk !!!! chaiiiyyyokkkk !!! kasi sorakan semangat pd diri sendiri...kui3...

Utk menukar menu mlm semalam (selalunya aku makan nasi)...jd suami aku pon dengan murah hati menawarkan diri utk masak kuey tiaw kantonis ni...pandai ke x ni ? boleh caye ke ? tu la soklan yg pertama kuar dr mulut aku pd die...wah3...tgk org la..(huh, berlagak)...jwbnye....xtau la aku kuy tiaw kantonis ni die nye kolesterol same ngan sepinggan nasi atau kurang atau pun lebih...wallahuallam...yg penting bukan nasi...eh eh boleh je kan ?...hasil dari berperang di dapur (masak) & berperang ngan aku yakni menjadi AJK (ahli jung kalut ) menyebok mase suami aku masak, maka seperti gambar kat atas la jadinya...nyum nyum nyum...sodaaaaapppppp....

Hmmmm...malam semalam jela aku kasi peluang kat die masak, lepas ni tugas hakiki ni aku galas balik...kui3...

No comments:

Post a Comment