Wednesday, September 30, 2009

Rumah Sewa Bikin Seram



Malam tadi mase duk tunggu pakaian aku siap basuh dlm mesin basuh, sempat la aku lepak2 kat dapur mengadap tv sambil bersembang ngan housemate2 ku....pelik bile tibe2 je kak zan (housemate aku) bertanya...mane tunang aku...aku ckpla tunang aku dh balik kul 3 petang td lg lepas lunch ngan aku...kak zan pandang aku lain mcm ? pastu tanya lagi...dah balik ? tapi td kul 5ptg kak zan balik dari keje kak zan nampak tunang aku ada kat dapur tp kak zan xtegur ? ...... hahhhhh !!!!! pelik ni !!!! tibe2 bulu roma aku dh naik dh...aku bgtau kak zan...tunang aku balik kul 3 td & dh selamat sampai kelantan dh pun kul 5.30 ptg td...mcmane kak zan blh nampak dia...kalau difikirkan logik pun, mane blh org lelaki masuk ke umah aku sesuka ati...sbb housemate aku sume pompuan...lgpun mane dia ada kunci nak masuk...haih !!!!! jadi persoalan ni...lepas aku bgtau kak zan sume tu...kak zan pun dh jd pucat dah...seram gak la tu.....


Aku pun cite la kat kak masrina (housemate aku lg sorg)...die pun dh mula naik takut dh...pelik ni...tapi biarla...lgpun kat mane2 pun bukan makhluk tuhan bernama manusia je yang mendiami bumi Allah...ada lg makhluk2 yang di luar jangkauan pandangan mata kita...Wallahualam.

No comments:

Post a Comment