Thursday, February 11, 2010

Pedih...Ulser dtg lagiiiii...

Hari ni hari Khamis, 11 Februari 2010..genap 4 hari aku xblh tersenyum mesra...pedih...sakit..gara2 ulser kat gusi aku...suami aku ckp mgkin sbb aku kurang minum air masak...lbh2 lagi musim2 panas ni...semalam sempat la aku bukak 1 entry tentang ulser mulut...Antara yang terkandung dalam entry tersebut adalah penyebab kepada terjadinya ulser...nk tau sbb ape?...1) sbb stress...2) perubahan hormon...3) jangkitan...4) kekurangan zat makanan.....5) alahan....6) rawatan radiasi....7) rawatan kimoterapi....haaaa...yg aku pasti ciri nombor 1 mmg ada kaitan ngan aku...nombor 2 pn betul gak...nombor 4 pn betul...bkn kurang zat makanan tp kurang minum air masak...ehehehehehe...

Dah xtau nk ckp mcmane dh...jd hilang mood nk gelak ketawa..hilang mood makan...rase nk marah je..sbb xtahan pedih...xpe xpe..aku akan minum air masak byk2...utk arini..eheh..ari lain ?..hmmm..tgk keadaan...tggu la kena pakse dlu..hehehe..

No comments:

Post a Comment