Wednesday, January 19, 2011

Baju utk ibu mengandung...

Nak tergelak bila ramai gak yg tanye aku...." Meriam, mengandung dh 5 bulan bile lg nk pakai baju mengandung ?"....ohhhh...soklan yg hampir setiap hari perlu aku jwb....soklan mcm tu jgak la yg aku dpt masa aku wat check-up kandungan hari isnin yg lepas...2 orang jururawat tanye..." kandungan dh masuk 5 bulan....blh lg pakai baju kurung ?...nape xpakai baju mengandung...comel ape baju mengandung..." soklan tu aku terima ngan ketawa kecil.....bukan xmao pakai tp malu la...rase mcm buruk sgt bile pakai baju tu....aku rela amek sume baju kurung aku yg dah hampir xmuat kt badan ni pegi upah tukang jahit suh besarkan saiz baju & kain....stakat ni dh 5 pasang dh baju kurung aku suh tukang jahit ubah suai...hehehehehehe

Malam tadi akhir nya terluah gak dr mulut suami aku..." cuba bg sebab nape xnk pakai baju mengandung...takut jatuh saham ke ?"...soklan membunuh betul....ohhh tidak sama skali...saham jatuh ke turun xterletak pd mengandung ke x...yg jd mslh nye skrg ni rasa cam badan makin besar & gemuk bile pakai baju tu...nanti2la...mgkin bila kandungan ni dh masuk 7 bulan...mungkin masa tu baru tergerak hati nk pakai...hehehehehe...sabar ye bang....baju kurung masih muat lg ni...hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment