Thursday, January 27, 2011

Hati-hati wahai pengguna !!!

Petang semalam, balik dr keje aku singgah kt pasaraya...top up barang2 dapur yg telah habis...beras, telur, sayur, eskrim, kentang, susu segar & mcm2 lg la...susu segar marigold jd pilihan aku, tanpa lemak & tinggi kalsium...yang penting skali percuma sebiji gelas...sukeeee !!!! sblm beli tgk tarikh luput dulu...hmmm...lmbt lg...4 februari 2011...utk pengetahuan korg semua aku terpakse minum susu sbb mengandung...kalo x, xde nye aku nk minum...aku mmg xsuke kan susu...mase awal2 mengandung aritu pernah aku beli susu ANMUM.....perit gile nk minum....xsedap..jd aku pn g klinik doktor bitau selain pd susu tepung aku gak blh amek susu segar...yg penting ada kalsium..haaaa...lega 1 masalah

Bila smpai je kt umah, aku pn tuang la susu tu dlm gelas...memule xprasan lg...suami aku ckp pekat nye susu ni...skali sua je ke mulut...susu basi !!! dh masam !!! berketul2 !!!..mmg panas la hati aku ni...

Agenda minum susu dh terbatal...jd petang ni aku ingat nk ke pasaraya tu balik utk wat aduan pasal susu basi tu...harga murah je...tp perkara mcm ni perlu gak aku sebagai pengguna dptkan hak aku...aku xnak nanti pengguna2 lain akan terkena gak seperti aku ni..kepada pengguna2 di luar sana, bila berlaku perkara mcm ni sila wat aduan kepada pihak yang berkenaan...kalau aduan anada xdilayan, sila lapor pd pihak yang berwajib seperti KPDNKK & lain2...jadilah pengguna yang bijak !!

No comments:

Post a Comment